Skupina MONETA dokončila 2. dubna akvizici Wüstenrot – stavební spořitelny a Wüstenrot hypoteční banky a stala se tak vlastníkem 100 % akcií v obou uvedených společnostech. Vypořádání transakce předcházely souhlasy ÚOHS a ČNB, o které banka požádala letos v lednu. Ve Wüstenrotu se mění názvy i představenstvo.
Prostřednictvím plánované akvizice by MONETA zvětšila svou zákaznickou základnu o 400 tisíc klientů, zdvojnásobí své hypoteční portfolio a navýší klientské vklady o 53 miliard Kč.
Osmičlenný cyklistický tým finanční skupiny Wüstenrot nechybí ani na letošním, v pořadí už sedmém, ročníku Handy Cyklo Maratonu. Smyslem nejdelšího cyklistického podniku v Česku je propojení sportovců s handicapem s těmi bez postižení a ukázat, že daný cíl mohou zvládnout společně jako jeden tým.
Sedmý ročníkprojektu Superbrands, který je nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek, přinesl úspěch skupině Wüstenrot. Ta po pěti letech titul Superbrands opět získala, a to z rukou odborné komise expertů z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
Na pozici ředitele úseku Produkt, marketing a podpora prodeje finanční skupiny Wüstenrot nastoupil od 16. července nový manažer, který přichází z mBank.
Již čtvrt století se Wüstenrot zaměřuje na tvorbu finančních rezerv a financování bydlení. Jako dárek pro stávající i potenciální klienty si připravil soutěž s Půjčkou ProBydlení. Všichni, kteří využijí služeb Wüstenrotu, budou zařazeni do slosování o dvakrát 250 000 Kč.
Novým členem představenstva Wüstenrot – stavební spořitelny a Wüstenrot hypoteční banky se od 1. prosince 2016 stal Boris Čuchran. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení rezortu Služeb a provozu a bude mít na starosti zákazníky, middle-/backoffice, ICT a facility management.
Řízení úseku Produkt, marketing a školení finanční skupiny Wüstenrot převzala od 1. srpna nová síla. Do sféry její odpovědnosti spadá především vývoj produktů, řízení marketingu a podpora obchodu.
Portál
Autodealers
je prvním zpravodajským serverem pro automobilový průmysl v České republice. Nabízíme on-line zpravodajství z odvětví, které je zaměřeno na dodavatele, výrobce a prodejce aut.
Jejich obsahem jsou novinky o nových modelech a jejich cenách, o prodejní politice jednotlivých značek a informace ze světa dodavatelů a výrobců. Přidanou hodnotou pro prodejce jsou zejména informace o chystaných výběrových řízeních na služební automobily ze strany veřejné správy a velkých firem.
Co za to chceme?
Server
Autodealers
.cz je pro čtenáře zpoplatněn a je nutná registrace uživatele.